Επιστροφές & Ακυρώσεις παραγγελιών e-shop - εγγυήσεις

1. Εντός 24 ωρών από την στιγμή που γίνεται μια ηλεκτρονική παραγγελία, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωσή της, στέλνοντας μήνυμα στο τμήμα διαχείρισης ηλεκτρονικών παραγγελιών της ΟΙΚΑΔΕ : 

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Εντός του χρονικού περιθωρίου αυτού, η παραγγελία θα ακυρωθεί.

2. Μετά την παράδοση της e-shop παραγγελίας, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα, ακριβώς στην κατάσταση που τα παρέλαβε, αποστέλλοντας σχετική δήλωση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση, στη διεύθυνση: ΟΙΚΑΔΕ Ιδομενέως 86 & Ικάρου 44,‘Ιλιον ΤΚ 131 22 ή μέσω e-mail στην διεύθυνσηΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Δείτε υπόδειγμα για την δήλωση υπαναχώρησης εδώ.

Το δικαίωμα αυτό δεν μπορεί να ασκηθεί για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένα για το συγκεκριμένο πελάτη (π.χ. έπιπλο που βάφηκε ή ντύθηκε με χρώμα της επιλογής σας ή φωτιστικό που δεν υπάρχει σε στοκ και κατασκευάστηκε αφού το παραγγείλατε κ.ο.κ.). Επίσης, για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται μαξιλάρια ύπνου, επιστρώματα, στρώματα κ.ο.κ. τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής «κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό», πρέπει να εξοφλούνται μέσα σε (3) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας. Αν περάσει ο χρόνος πληρωμής η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη. Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται από το πρωτότυπο τιμολόγιο ή την απόδειξη πληρωμής. Εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους από την ΟΙΚΑΔΕ, και εφόσον δεν έχουν υποστεί ζημιές ή φθορές, η ΟΙΚΑΔΕ θα επιστρέψει στον πελάτη το ποσό της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων και τυχόν εξόδων παράδοσης, με τα οποία έχει επιβαρυνθεί ο πελάτης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην επιλογή του πελάτη να χρησιμοποιηθεί άλλος από τον τυπο­ποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΟΙΚΑΔΕ), χρησιμο­ποιώ­ντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή (εκτός εάν ο πελάτης έχει συμφωνήσει ρητώς κάτι διαφορετικό). Εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν ήταν απαραί­τητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων, η ΟΙΚΑΔΕ θα εκτιμήσει την αξία των ζημιών και το ύψος της μείωσης της αξίας και σε περίπτωση που η ΟΙΚΑΔΕ υποχρεωθεί να προβεί σε επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, το αντίστοιχο ποσό της ζημίας θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της επιστροφής. 

H ΟΙΚΑΔΕ θα σας παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης που συνοδεύει το προϊόν σας, χωρίς επιβάρυνση σας. Αυτό ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης, που μπορούμε κατά περίπτωση να σας παρέχουμε με την εκάστοτε ισχύουσα επιβάρυνση.

3. Εάν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν σας ικανοποιεί πλήρως παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ΟΙΚΑΔΕ μέσω e-mail στην διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα καταγράψει το πρόβλημά σας και, αν αυτό απαιτείται, θα σας ενημερώσει για την διαδικασία επιστροφής του προϊόντος.

Σας συνιστούμε να ελέγξετε προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη.

Η ΟΙΚΑΔΕ έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία.

4. Για αγορές προϊόντων που αγοράστηκαν στο φυσικό κατάστημα ΟΙΚΑΔΕ, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημά μας στη διεύθυνση: ΟΙΚΑΔΕ Ιδομενέως 86 & Ικάρου 44, ‘Ιλιον ΤΚ 131 22 ή μέσω e-mail στην διεύθυν­ση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..